piątek, 2 maja 2014

One-shoty

Trochę paplaniny

  1. Zamówienia przyjmuję od każdego i staram się realizować je po kolei.
  2. Jeżeli zamówiłeś/zamówiłaś one-shota to kolejne zamówienie możesz złożyć, dopiero gdy poprzednie zostanie zrealizowane. 
  3. Piszę horrory, paringi, OC i czasem hentai, ale wiecie, jak mi to wychodzi i chciałabym, żeby takich zamówień było jak najmniej.
  4. Zamówienie wbrew wszechpanującym opiniom nie musi dotyczyć paringu. Wystarczy, że rzucisz określenie np. horror i przybliżysz występujących bohaterów. 
  5. Pisze także one-shoty dotyczące innych anime, zamówienie przyjmę jeżeli danego animca znam.
  6. Komentarze dotyczące one-shota będę usuwała po zrealizowaniu zamówienia, żeby mnie samej łatwiej było się w tym połapać. 
Ode mnie chyba tyle. Czekam na Wasze zamówienia, bo jak chyba zauważyliście, uwielbiam pisać one-shoty.

Gotowe One-shoty

  1.  Z dedykacją dla Hope Die Jerza +18 ,,Na chwilę"
  2.  Nalu +18 ,,To tylko zabawa" cz.1cz.2
  3.  Z dedykacją dla Masakuratsuchi Etsuhideyoshi Nali ,,To co było, już nie wróci "
  4.  Z dedykacją dla Roszpunci Elfgreen ,,Być mężczyzną ponad wszystko"
  5. Z dedykacja dla Shelii Yuuriko Zerlutsu ,,Próbując zapomnieć" 
  6. Z dedykacją dla Ran Nishi Stinlu ,,Upadła gwiazda" 
  7. Z dedykacją dla Rogatej Aimi Jerza ,,Wspominamy tylko to, co nigdy się nie wydarzyło"
  8. Z dedykacją dla Foxi Gruvia ,,Życie"

16 komentarzy:

  1. Ja poprosze (jeśli mogę jako anonim) Yukino x Sting'a bez 18 i w naszym świecie
    Weny,Naravi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poprosze jakies ciekawe NaLu jakis romans ale dobre zakonczenie :) Luce-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobnie jak osoba powyżej poproszę o Nalu,nie 18+ i coś z zazdrością Natsu.Resztę pozostawiam do twojej dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zervis? Nie wiem jak to się piszę ale domyślasz się, że chodzi mi o ^ ZEREF Z MAVIS ^... a teraz nie wiem co mnie do tego paringa ciągnie. Dramaty, śmierć i co Ci przyjdzie do głowy :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiec, ja zamówię GaLevy, poproszę horror, jeśli byś mogła to nich One-shot skończy się pocałunkiem... Z góry dziękuje !!! Pozdrawiam i życzę weny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym zamówieniem! Dokładnie czegoś takiego bym chciała od Yin - san *q*

      Usuń
  6. Uhuhu, One-Shociki! :D W zasadzie zauważyłam że nasza blogspotowa społeczność ubolewa w brak Cany i Laxus co bardzo mnie zasmuciło. Czy mogłabym zamówić shocik z tą właśnie parką~~? Może mały koszmarek z opiekuńczym i przerażającym Laxusem~~? Weny kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Yin jeśli to nie problem to mogłabyś napisać jakiś one shot NALU?? Uwielbiam kiedy głupi Natsu okazuje się mądrzejszy niż inni sądzą hehe, a tobie świetnie to wychodzi. To co dałabyś się namówić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio wpadłam na pomysł zamówienia sobie one-shoota, zrobiłam to już dwa razy a teraz chcę tutaj!
    Więc tak, jak mogłaś się spodziewać, lub nie, chcę Laxusa. Ahahahaha! Iskierka <3 Rozważam ten Twój horrror, bo uwielbiam horrrory i kusi mnie strasznie... A dobra, co tam, niech mam radochę! W takim klimacie hrabiego Draculi, ale nie "Zmierzchu", błagam, byle nie to. Powiedzmy, ze do Magnolii przybywa młoda pisareczka z gazety "Czarodziej" czy coś bardziej twórczego (Tobie to pozostawiam) z zamiarem przeprowadzenia wywiadu z ostatnim z rodu Dreyarów - magnatów z długą waleczną tradycją, a dziadek Laxusa należał do Dziesiątki Świętych (starego zakonu powołanego do walki z czarownicami). Klimat jak najbardziej mroczny, bardzo o to proszę. Pisareczka, która, wzorem mojej heroiny, niech się wabi Naina, ulega fascynacji pięknemu zamkowi Fairy Tail i Magnolii, a także samemu hrabiemu czy magnatowi czy jak to tam wyjdzie. Zależy mi, by klimat był jakby w latach 1880-1900, czyli gorsety, szykowne toalety, kapelusze itp itd.
    I teraz co będzie dalej, zależy od Ciebie, wiem, ze nie lubisz pisać długich rozdziałów więc nie nawalę Ci tu szczegółów jak Roszpunci (huehuehue), ale koniec chciałabym tragiczny. Mwhahahaha! Co z tym zrobisz Yin, przyjmujesz wyzwanie? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rhan, takie coś to tylko Ty mogłaś wymyślić :D. A Twój szocik się pisze :D. I wreszcie mogłabyś się odezwać, wiesz?

      A co do Ciebie Yin, ciesz się, że nie masz tylu szczegółów co ja :D. Jak się skończy na 100 stronach to będzie dobrze :D. A tymczasem mnóstwa weny życzę i zapraszam na mojego bloga: http://fairytail-another-story.blogspot.com/.

      Ściskam mocno,

      R :*.

      Ps. Nie martw się, do czytania Twoich historii powrócę, ale nie wiem kiedy. W każdym razie kiedyś się mnie spodziewaj :D.

      Usuń
  9. Wait. Ponieważ mnie tu jeszcze nie było - wpadam, zamawiam, wypadam. :3
    Wiadomo, co Happy~Chan to Jerza... xD
    Prosiła bym o lekkie hentai, wierzę w Ciebie moja perełko, dasz radę to napisać!
    Z nutką dramatyczną, ale tak, żeby nie kończyło się źle... No wiem już sama, what the fuck? To zamówienie chyba nie ma sensu. XDD To wszystko, resztę zostawiam Tobie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Ładnie proszę o NaLu romans+horror xD *~*

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja może poproszę Graylu. Komedia romantyczna z odrobiną dramatu. Najlepiej jakby to było w Akademii Wróżek. Mogą pojawiać się inne pary. A! No. Zapomniałabym lubię jak opowiadanie graylu ma w sobie jakiś wątek miłosny dotyczący gruvii i nalu. Mam nadzieję, że sobie poradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, to ja morze poproszę o coś MilianaxHappy w ludzkiej formie? Trochę dziwne,a le może wenie się spodoba. Ja już mam jedna wizje z nimi, ale wierze, że ten trochę randomowy pairing ma potencjał :D

    OdpowiedzUsuń
  13. +++++plupluplussss 18 B) xD nalu poproszę śnieżna komedia romantyczna xD (ach te moje intencje zboczuchy..xD)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! ;)
Kilka słów = ogromna motywacja.
To się tyczy też moich kochanych anonimków. xD